سایتی برای دانلود و تفریح وسرگرمی
هرچی که می خواهید تو نظرات یا چت روم سایت بگید و آدرس وبلاگ دیگر من:www.mahmoodafshar2ye5.blogfa.com
دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, :: 16:42 :: نويسنده : aryan

 

Plants vs zombies 1.2 نسخه جدید بازی بسیار محبوب و اعتیاد آور Plants VS Zombies 1.2.0.1073

Plants VS Zombies یا همان گیاهان علیه بیگانگان یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین بازی هاییست که پس عرضه اولین نسخه آن با استقبال بیش از حدی روبرو شد که این در نوع خود در میان بازی هایی با حجم کم , بی نظیر است. در این بازی جذاب زامبی ها به خانه شما هجوم می آورند و شما بایستی با کاشت گل و گیاه مانع ورود آن ها به داخل شوید و آن ها را نابود سازید. نسخه ای جدید از این بازی ( 1.2.0.1073 ) آماده دریافت برای شما عزیزان بوده که در این نسخه مشکلات و باگ های بازی رفع شده و امکانات جدید تری به آن افزوده شده که همه آن ها موجب شده اند تا جذابیت بازی دوچندان شود.


 

حجم فایل : 35.11 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, :: 16:5 :: نويسنده : aryan

 

نگاهي به نقش آتش در بارو ايرانيان

 

        نگاهي به نقش آتش در بارو ايرانيان

هيچ قومى بسان ايرانيان آتش را گرامى نداشته اند. احترام و تقديس آتش نزد ايرانيان باستان تا آنجا پيش رفت كه آنان را «آتش پرست» ناميدند. ستايش آتش و زيبايى آن مبناى بسيارى از اصول زيبايى شناختى ايرانيان قرار گرفته. ايرانيان باستان احترام و كرامت خاص خود را به آتش در نقوش برجسته، ظروف و مهرها، مسكوكات و در نقاشى هاى ديوارى و پارچه ها به تصوير آورده بودند و در آنها، آتش مقدس و آتشدان را به اشكال مختلف رسم مى كردند. در اوستا و در بخش يسنا، هات ،۳ بند ۱۴ آمده است: «خواستار ستاييدنيم تو را اى آذر، پسر اهورامزدا، با همه آتش ها، خواستار ستاييدنيم آب هاى نيك و همه آب هاى مزدا داده را.» در سنگ نبشته هاى فارسى باستان و تاليفاتى كه در گاتاهاى زرتشت و همچنين سده هاى نخستين پس از اسلام به زبان پهلوى انجام گرفته، واژه آتش به صورت هاى آتر، آثى پاديه (در سنگ نبشته بيستون) و به همين ترتيب آثرى، آدر، آتور و آنخش نيز آمده است. آنچه از تاريخ شناخته شده ايران (از قرن هفتم پيش از ميلاد به بعد) برمى آيد، نشانگر اين است كه اقوام آريايى از بدو ورود به فلات ايران ستايشگر آتش بودند و.......

 

 

 

 

 

 

 

بقیه  در ادامه مطلب




ادامه مطلب ...
پيوندها
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایتی برای دانلود و تفریح وسرگرمی و آدرس everything4you.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 9801
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1